![]() |
Az ön által vásárolt Skil és Skil Masters termékre a 151/2003.(IX.22.) Kormányrendelet alapján a gyártási és anyaghibákból eredő meghibásodásokra jótállást vállalunk a vásárlás napjától számítva a Jótállási Jegy és a vásárlást igazoló számla (vagy másolata) egyidejű bemutatásával:
Kérjük a gépet mellékelt használati utasításban foglalt célokra és a leírtak figyelembe vételével használja. Az ettől eltérő használat, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, erőszakos külső behatás, elemi kár, a készülék burkolatának illetéktelen megbontása esetén a garancia nem érvényesíthető.
Felhívjuk a figyelmüket arra, hogy a gépeinkhez eredeti tartozékok használatát javasoljuk. A nem eredeti gyári tartozékok használatából eredő meghibásodásokért és esetleges balesetekért semmilyen felelősséget nem vállalunk. Ezen túlmenően az adott gép a jótállását is elveszítheti. Nem tartoznak a jótállás körébe a karbantartások, a természetes elhasználódásra, vagy a karbantartás hiányára visszavezethető meghibásodások, törések
(pl.: szénkefekopás, javítókészlet csere, zsírzás, kábelsérülések, kábeltörés), valamint a megmunkáló szerszámok kopása ( tárcsafűrész, gyalukés, fúrófej, marótárcsa, vágókés, stb.).
A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézését a 49/2003.(VII.30.) GKM rendelet, a közületi vásárlók estében Ptk. erre vonatkozó előírásai alapján intézzük. A garanciális javítás időtartamát illetően: „ A forgalmazónak törekedni kell arra, hogy a javítást vagy cserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze”. A jótállás időtartama a javítás idejével meghosszabbodik. Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül rendeltetésszerű használat mellett – a termékbe épített biztonsági elemeket kivéve – gyártási vagy anyaghibára visszavezethető okból meghibásodott, és a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza – a vevő kívánságára – azt azonos típusú termékre kell cserélni. A meghibásodás eredetét kereskedelmi oldalról, csak a BOSCH Központi Márkaszerviz bírálhatja el. Kereskedelmi egységek cserét nem bonyolíthatnak le, a cserekészüléket a fogyasztó részére a BOSCH szerviz adja át online-szerszám. A meghibásodott készülék átvétele a vásárlás helyén, azaz az áruházláncok vevőszolgálatánál, illetőleg BOSCH szakkereskedőnél történhet. A javítás – a gyári minőség biztosítása érdekében a – BOSCH központi márkaszervizében történik. A megjavított vagy csere készüléket a BOSCH Kft. visszajutatja a beküldő címére. A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti.
Vita esetén a fogyasztónak jogában áll erre feljogosított intézménytől vagy személytől szakvéleményt kérni.
Hibás teljesítés estén jogosult:
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A termékcsere esetén a jótállás időtartama újra kezdődik. Ha cserére nincs lehetőség – a vevő választása szerint – a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg a vételárat vissza kell fizetni, vagy vételár-különbözet elszámolása mellett más típusú terméket kell részére kiadni.
Ha a hiba jellege (pl. a termék javíthatósága, a javítás módja, az értékcsökkenés mértéke stb.) tekintetében vita merül fel, a fogyasztó a törvényből eredő jogait a bíróságokon érvényesítheti. A fogyasztó vásárlástól való elállására vonatkozó joga a Polgári törvénykönyvről szóló 1959.évi törvény alapján akkor áll fenn, ha a hiba nem javítható ki, a kötelezett a hiba javítását nem vállalja, vagy a hiba kijavítása rövid idő alatt értékcsökkenés és a jogosult érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.