Ipari gépek
Barkács gépek
Kerti gépek
Tartozékok
Garancia Cégadatok Szállítási feltételek Adatvédelmi szabályzat BSG DIY
Dremel
36 (52) 448 800
36 (20) 311 1995
fb fb fb
Jótállási feltételek

Jótállási feltételek

Az ön által vásárolt BOSCH termékre a 151/2003.(IX.22.) Kormányrendelet alapján a gyártási és anyaghibákból eredő meghibásodásokra jótállást vállalunk a vásárlás napjától számítva a Jótállási Jegy és a vásárlást igazoló számla (vagy másolata) egyidejű bemutatásával:

  • 12 hónap gyártói jótállás ipari vagy hivatásszerű használat vagy azzal egyenértékű igénybevétel esetén minden készülékre (kerti gép, elektromos kéziszerszám, mérőműszer), amely Bosch, Skil, Skil Masters márkájú)
  • 24 hónap (kötelező + gyártói) jótállás a fogyasztói szerződés keretén belül érvényesített igény esetén minden készülékre (kerti gép, elektromos kéziszerszám, mérőműszer), amely Bosch, Skil, Dremel márkájú (kivéve az akkuegységek és töltőikre, illetve egyéb együtt szállított tartozékokra, amelyekre 12 hónap)
  • 24 hónap Minden CST/berger készülékre (kivéve vonallézerekre és kézi vevőikre, illetve pontlézerekre ipari vagy hivatásszerű használat vagy azzal egyenértékű igénybevétel esetén, valamint akkuegységekre és töltőikre, illetve együtt szállított tartozékokra, amelyekre 12 hónap)
  • 36 hónap Minden regisztrált Bosch márkájú professzionális (kék burkolat) elektromos kéziszerszámra, mérőműszerre kinyomtatott regisztrációs tanúsítvánnyal, számlával, jótállási jeggyel rendelkezés esetén. 24 hónap a regisztrált akkuegységekre és töltőkre. Regisztráció a vásárlás igazolt dátumától számított 4 héten belül a www.bosch-pt.com/warranty internetes címen lehetséges.
  • 36 hónap Minden regisztrált Bosch márkájú barkács (zöld burkolat) elektromos kéziszerszámra, mérőműszerre, és kerti (zöld burkolatú) elektromos kéziszerszámra kinyomtatott regisztrációs tanúsítvánnyal, számlával, jótállási jeggyel rendelkezés esetén (kivéve az akkuegységek és töltőikre, amelyekre 12 hónap) Regisztráció a vásárlás igazolt dátumától számított 4 héten belül a www.MyBosch-Tools.com internetes címen lehetséges.

Kérjük a gépet mellékelt használati utasításban foglalt célokra és a leírtak figyelembe vételével használja. Az ettől eltérő használat, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, erőszakos külső behatás, elemi kár, a készülék burkolatának illetéktelen megbontása esetén a garancia nem érvényesíthető.

Felhívjuk a figyelmüket arra, hogy a gépeinkhez eredeti tartozékok használatát javasoljuk. A nem eredeti gyári tartozékok használatából eredő meghibásodásokért és esetleges balesetekért semmilyen felelősséget nem vállalunk. Ezen túlmenően az adott gép a jótállását is elveszítheti. Nem tartoznak a jótállás körébe a karbantartások, a természetes elhasználódásra, vagy a karbantartás hiányára visszavezethető meghibásodások, törések (pl.: szénkefekopás, javítókészlet csere, zsírzás, kábelsérülések, kábeltörés), valamint a megmunkáló szerszámok kopása ( tárcsafűrész, gyalukés, fúrószár, marótárcsa, vágókés, stb.)

A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézését a 49/2003.(VII.30.) GKM rendelet, a közületi vásárlók estében Ptk. erre vonatkozó előírásai alapján intézzük. A garanciális javítás időtartamát illetően: „ A forgalmazónak törekedni kell arra, hogy a javítást vagy cserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze”. A jótállás időtartama a javítás idejével meghosszabbodik. Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül rendeltetésszerű használat mellett – a termékbe épített biztonsági elemeket kivéve – gyártási vagy anyaghibára visszavezethető okból meghibásodott, és a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza – a vevő kívánságára – azt azonos típusú termékre kell cserélni. A meghibásodás eredetét kereskedelmi oldalról, csak a BOSCH Központi Márkaszerviz bírálhatja el. Kereskedelmi egységek cserét nem bonyolíthatnak le, a cserekészüléket a fogyasztó részére a BOSCH szerviz adja át online-szerszám. A meghibásodott készülék átvétele a vásárlás helyén, azaz az áruházláncok vevőszolgálatánál, illetőleg BOSCH szakkereskedőnél történhet. A javítás – a gyári minőség biztosítása érdekében a – BOSCH központi márkaszervizében történik. A megjavított vagy csere készüléket a BOSCH Kft. visszajutatja a beküldő címére. A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti.

Vita esetén a fogyasztónak jogában áll erre feljogosított intézménytől vagy személytől szakvéleményt kérni.

Hibás teljesítés estén jogosult:

  • a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet.
  • b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A termékcsere esetén a jótállás időtartama újra kezdődik. Ha cserére nincs lehetőség – a vevő választása szerint – a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg a vételárat vissza kell fizetni, vagy vételár-különbözet elszámolása mellett más típusú terméket kell részére kiadni.

Ha a hiba jellege (pl. a termék javíthatósága, a javítás módja, az értékcsökkenés mértéke stb.) tekintetében vita merül fel, a fogyasztó a törvényből eredő jogait a bíróságokon érvényesítheti. A fogyasztó vásárlástól való elállására vonatkozó joga a Polgári törvénykönyvről szóló 1959.évi törvény alapján akkor áll fenn, ha a hiba nem javítható ki, a kötelezett a hiba javítását nem vállalja, vagy a hiba kijavítása rövid idő alatt értékcsökkenés és a jogosult érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges.

Hírek, aktualitások
Hírek, aktualitások
Akciós ajánlatok
Letöltések
Letöltések
Garancia

Hírlevél

Elérhetőségek

Promise Kft., 4026 Debrecen, Mester u. 2.
Telefon:
36 (52) 448 800
Mobil:
36 (20) 311 1995
E-mail:
info@onlineszerszam.hu
Nyitvatartás:
Hétfő-péntek: 8.00-17.00
Szombat: 9.00-12.00
© 2007-2017 Onlineszerszam Promise Kft. Minden jog fenntartva WebDeb
Telefon
06 20 311 1995
Email
info@onlineszerszam.hu
Elérhetőségek